piątek, 21 marca 2014

Dekoracje do pokoju dziecka ...

...  z cyklu zrób to sama :)

Wiosna, macie chęci i energie do wprowadzania zmian ?
Poniżej kilka propozycji bardzo łatwych do wykonania. Przygotowałam Wam szablony, trzeba wydrukować wyciąć i połączyć sznureczkiem.  To prosta i czysta robota a zmieni wnętrze, gwarantuję! Chmurki z kroplami można powiesić w oknie na całej długości.

Zapraszam tez do mojej plakatowani :)
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.252271584934787.1073741873.164595423702404&type=1


Poniżej podgląd na szablony, które możecie pobrać. Link poniżej. Przygotowałam wam i chmurki i kropelki i choineczki i kółeczka :) Niech zadziała wyobraźnia! Możecie również podwieszać na gałązkach znalezionych na spacerze :)

Do pobrania:
https://www.dropbox.com/s/4pz8m3r1h548izk/szablon%20Szast%20i%20Prast.rar

To znajdziecie po pobraniu :) Może ktoś pochwali się co stworzył :P









A takie cuda można tworzyć. Zdjęcie z sieci. Zainspirowani ? :)


Zauważyliście, że białe meble są niemal dwukrotnie droższe ? A teraz tako boom na biel :) Dlatego ja proponuję, kupić mebel sosnowy i pomalować na biało. Ja malowałam śnieżką, nietoksyczną - i w ogóle nie unosi się przykry zapach a malowałam w domu. Pobielone meble ozdobiłam grochami z folii samoprzylepnej :) I zyskałam zupełnie inny mebel, nowy! I nowoczesny. A tak mało zainwestowałam, dlatego zachęcam do przetwarzania, wykorzystywania starego i wykonywania ręcznie robionych ozdób. Takim sposobem, każde dziecko bez względu na status majątkowy rodziny może mieć piękny i stylowy pokoik! Na uchwyty, które nie wymieniałam założone były pacynki - to tez dało nowy look. 




Pamiętacie moje ZOO i zwierzaki z papieru ? Szablon poniżej, można pobrać i wyciąć i złożyć i albo podwiesicie albo na półeczkę :)
Link: https://www.dropbox.com/s/t8m0qsj0n0w1r6p/1%20DO%20WYCIECIA.jpg



Zachęcam do robienia obrazków! Z ziemniaka wycinałam graficzny element i szast i prast są! Proste i przyjemne i też powiew wiosny niosą :) Ziemniaczane stemple trzymam w lodówce zawinięte w ręcznik papierowy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz