poniedziałek, 8 czerwca 2015

A kuku już jesteśmy! Las nieustannie inspiruje nas.

Długi weekend za nami ... ale już czuję wakacje i kolejne wyjazdy w busz :)
Nowe fascynacje, nowe pomysły, nowe rośliny, nowe barwy, nowe formy, nowe rysunki które pełnią rolę notatek do moich grafik i projektów ... 

NO TO JESTEŚMY. LAS = DOM
Nie wiem jak wy, ale ja nie umiem od tak przestawić się na "odpoczynek i relaks" u mnie to złożony proces. Potrzebuję dzień, dwa adaptacji ... i nie do otoczenia, akurat z tym nie mam problemów, ponieważ w lesie i w pięknych okolicznościach natury nietkniętej cywilizacją czuję się jak w domu, wśród swoich :) Jestem społeczna wybiórczo :) Potrzebuję dnia tudzież dwóch na uspokojenie myśli, poukładanie sobie wszystkiego i porozmawiania z samą sobą o tym co ważne a co mniej, a czym w ogóle nie powinnam się martwić :) ... bo ja z reguły martwię się z góry na zapas niemal wszystkim i za wszystkich.

MAKRO ŚWIAT. MOJE ALTER EGO
Szczególnie uwielbiam wszystko po czym stąpamy, matko jakie to absolutnie boskie! ...maleńkie kamyczki, grzybki, ślimaczki, robaczki najwięcej moich zdjęć powstaje z nosem przy ziemi, w pozycji horyzontalnej. Pajęczyny a na nich krople rosy, maleńkie roślinki, dmuchawce ... owady wszystko absolutnie zjawiskowe!

MECH LEŚNY
Fascynuje mnie mech, ileż on ma odcieni, ile zjawiskowych form, ile tam dobroci, piękna a jak tam wszystko żyje i pulsuje! Wszystko ma określoną funkcję :) I te niebiańskie kolory! Kiedyś zbudują maszynę do pomniejszania i ja z niej skorzystam - pomniejszę się :) 

ŚLIMAKI
Ślimaki ... ach ślimaki, ach te ich muszelki ... nie wiem dlaczego zawsze je wypatrzę, zawsze mam w kieszeniach, zawsze fotografuję, zawsze i wszędzie znajdę muszelki ślimakowe :) 

ZIELNIKI
Tak, tak kolejna słabość od dzieciństwa opasłe zeszyty z ususzonymi roślinami, niektóre skrupulatnie opisane. Słabość do roślin i ich suszenia nigdy nie minie, uważaj jak otwierasz u mnie książkę :P Pomiędzy kartkami mieszkają roślinki, liście i płatki kwiatów. 

KOLOR
Fascynuje mnie odkąd pamietam :) Fascynuje mnie wyodrębnianie kolorów w naturze, dostrzeganie z czym można połączyć dany odcień. Natura to istna kopalnia pomysłów i inspiracji. Rozejrzyj się dookoła własnej osi, widzisz ? ile barw i jak perfekcyjnie się łączą i współgrają!

LAS INSPIRUJE SZAST I PRAST.
Mam wielkie szczęście że moja rodzina podziela moją fascynację :) Dobrze czujemy się biegając na boso, z lasem u boku :) naszymi psami :) Zapraszam na mała wyprawę do mojego świata :) W moich pracach elementy florystyczne, zwierzęta nie są tylko podyktowane aktualnymi trendami w projektowaniu ... u mnie to dosłownie część mojej osobowości i tego, czego potrzebuję do swojej egzystencji. 

Jestem dumna z tego, że moje dziewczyny doceniają czas spędzany poza miastem i jego wygodami. Jestem dumna z tego, że nauczyliśmy je dostrzegać, patrzeć dalej niż czubek własnego nosa ...


























































2 komentarze:

  1. Cudownie piszesz,cudowne projekty wychodzą spod Twojej ręki- masz cudowny talent, którego w wysokim stopniu zazdroszczę. Pozdrawiam.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, Twój wpis bardzo bliski mojemu odczuwaniu tego, co wokół w przyrodzie. Uwielbiam Twoje rysunki, strasznie fajnie jest czytać, że to nie tylko trendy, ale i to, co Ci w duszy gra :)

    OdpowiedzUsuń