wtorek, 11 marca 2014

To co w duszy gra, tra lalala

Lubię las i wszystko daje nam natura, światło, krzaczorki, kwiatki, zwierzaki, zakamarki, listki, gałązki, śpiew ptaków, cień, przestrzeń, możliwość oderwania się! Kocham las i bez dostępu do niego moje serce by pękło.
Lubię światło, te na zewnątrz i to wewnątrz, lubię je łapać i zamykac w zdjeciach. Lubię je wypatrywać, przysłaniać, oświetlać, obserwować, grzać się w jego promieniach. Kocham światło!
Lubię kolor, lubię fakturę, lubię zestawienia kolorystyczne oraz fakturowe, lubię groszki, lubię  papier, lubię kredki i farby i ołówki! Kocham :)
Kocham rośliny i kwiaty. kocham spacery w nieznane, włóczenie się po łąkach i lasach i plażach :)
Kocham moje psiska :) i ich mięciutki uszy :P Inspirują mnie ludzie, twórcy, artyści! Wspaniali! Codziennie poznaję kogoś nowego,kogoś kto staje się moim number one! ale zaraz dostrzegam inny number one i moja głowa pęka od wrażeń i ekscytacji pięknem! Dziękuję Wam ;* ... czy ja nie mam zmartwień, otóż mama i to tysiące ... ale chyba prościej i mniej skomplikowane jest żyć tym co nas trzyma w pionie!

A poniżej taki maleńki przekrój inspiracji :) i piękna ...  dla mnie piękna :)

PS: Jak widać u nas w domu światło które rozprasza się na ścianach to zawsze mówię moim dziewczynom, że to ANIOŁY! Że anioły nas strzegą :) a to ich skrzydła! 






























1 komentarz:

  1. ;).... Miło się czyta. Ja też to o czym piszesz kocham i wielu rzeczy mi brakuję --> spacery, las i poranki ;)
    Ostatnio ciężko mi wyjść z pracowni, bo popadłam w pracoholizm ciągle obmyślam nowe pomysły, zaczynam kilka naraz i nie wiem już za co się zabrać. Nie mam nawet motywacji by wyjść na "powietrze" by odetchnąć.
    A dziś niebo jest przepięknie błękitne!

    OdpowiedzUsuń