środa, 12 lutego 2014

Sezon w aucie ... z dzieckiem tudzież dziećmi !

Organizery samochodowe, bardzo ważny temat :)

Czujecie już nadchodzący sezon ? Ja czuję :) Moja Julka już przebiera nóżkami :)
Trzeba pomyśleć jak i co zapakować, żeby dziecko się nie nudziło ... Podpowiadam Wam jak można rozwiązać problem z pakowaniem zabawek i książeczek podręcznych, żeby starszaki same mogły się obsługiwać podczas podroży. A i pamiętajcie, że przy doszyciu taśmy na rzep czy taśmy choćby z guzikami można owy organizer przymocować później do spacerówki! Cudowne pomysły i inspiracje z netu:











I ważna sprawa jak macie malucha ... :) U nas bardzo na czasie i już się szyje :)


1 komentarz:

  1. Trafiłam tu poprzez Lilki Szpilki i zostaję z pewnością na dłużej :) Pięknie u Ciebie i wspaniałe pomysły na zabawy od Was 'podbiorę' ;)
    W tym poście spodobał mi się pomysł na bidonowy schowek, właśnie tego mi trzeba! :)

    OdpowiedzUsuń