czwartek, 6 lutego 2014

Książki :) Czytanie nie boli :)

Przybyło nam świeżych książeczek. Mogę je Wam polecić z czystym sumieniem :)
Dobrze wydane, kolorowe a przede wszystkim dobrze nasycone ilustracje. 
Wyraźny druk i czytelny, tekst logiczny - co nie jest wcale prawidłowością ...


Na samym początku "Piotruś Pan", książka wraz z płytą CD słuchowisko i wierzcie mi na słowo :), ale słuchowisko wciąga! i to bardzo, przenosisz się do innego świata i unosisz wraz z dźwiękami! 



 I kolejna Boże Narodzenie :) tak, to nie żart wiem że już "po" ale książka wg mnie nie jest jedynie "okolicznościowa" bardzo ciekawie wydana i my ją czytamy bez względu na porę roku czy święto :) jeżeli wpadnie Wam w ręce, a nie posiadacie jej w swojej biblioteczce warto zakupić.




I kolejny mój faworyt Mapy! To dopiero cud malina :) 
Pięknie wydana, ilustrowana, wciągająca dla dzieci.




I jeżeli zostajecie bombardowani pytaniami z dziedziny "przyrodniczej" to polecam poniższą ksiazeczkę. Znajdziecie tam bogate ilustracje i objaśnienia, kompendium wiedzy w pigułce




I baśnie, niby znane, niby każdy ma ... a mnie to wydanie zachwyciło!
Alicja jest z płytą CD słuchowisko! :)




oraz



Rewelacyjne ilustracje!



I książka która wg mnie powinna być w każdym domu :) Bardzo ciekawie i przystępnie napisana, teksty adekwatne do młodego wieku, ilustracje, zadania i pytania które utrwalają wiedzę o budowie ciała.









I przepiękny album o koniach! 





I znowu o zwierzętach :) ...  też polecam, ilustracje wraz z opisami akurat żeby zadowolić w odpowiedzi małego człowieka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz