środa, 24 kwietnia 2013

Tytułem wstępu ...

Na każdym zebraniu jest taka sytuacja, że ktoś musi zacząć pierwszy :) ponieważ jestem tu sama ... to ja zacznę a później się zobaczy :) a co! 

Zaczynami przygodę z blogiem :D Blog będzie się na bieżąco zmienił, przeobrażał, nabierał przejrzystości i ogłady :P na razie próbuję ogarnąć "ustawienia" ...  i rozeznać się z temacie publikowania. Co nie jest proste, bo u mnie jak zwykle wszystko szast i prast!

Czas przedstawić bohaterów!  Oczywiście bohaterów będzie znacznie więcej, jednak moje dziewczyny i ja grzejąca się w ich blasku :) są niezmienne.
aaaaj! zapomniałam! nasze futrzaki Bila i Bonus! tak, tak też będą się przewijać! 

My na zdjęciu, system dwójkowy mamy w domu :) doliczyć trzeba dwa psy. 




Julia i Kornelia zwana Pączkiem. 


Ja, zawsze z czymś lub kimś u boku :D Zawsze w biegu! 
Sąsiedzi twierdzą że nigdy nie widzieli mnie "na pusto" i coś w tym jest! 



I nasz psiska. Goldeny Retrievery. Bila i Bonus. 



Małż też jest, a co ma nie być ;D Pewnie i on się pojawi z jakiejś okazji :) 
I portret ze wczoraj. 


 
No :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz